Tuesday, June 30, 2015

Azwan Ali dimalukan gara gara menate

Salam,

Seriously, Azwan Ali tak tahu menate? LOL. Ingatkan kaya sangat katanya tiap tiap hari shopping mewah tapi kedai makan mewah pun dia tak tahu. Setakat nandos dengan chilis tu aku dah berpuluh kali makan weh. Menate tu aku nak jejak kaki masuk dalam pun takut. Ko gila ke? Yang makan kat menate tu standard dato' dato' tan sri tan sri je kot.

 http://my.shareddis.com/p/aEmij


 http://my.shareddis.com/p/aEmij

Saturday, March 14, 2015

GAMBAR Cantik! Hot Air Ballon di Putrajaya


 http://my.shareddis.com/p/9CCT4


 http://my.shareddis.com/p/9CCT4


 http://my.shareddis.com/p/9CCT4




GAMBAR Bekas Ketua Pencuri Dapat 8A SPM 2014

 http://my.shareddis.com/p/9J2hW

Betul lah apa orang orang tua cakap, belajar dari kesilapan. Semua orang pernah buat silap. Kita sendiri yang perlu mengubah nasib kita. Kalau bukan kita, siapa lagi yang nak ubah kan? 

KOSMO senaraikan Selebriti terkenal belum bertudung!

 http://my.shareddis.com/p/9J2gY

Ada yang bersetuju, dan ada jugak yang kurang bersetuju dengan tindakan penulis surat khabar kosmo yang bernai mati menyenaraikan nama selebriti terkenal belum bertudung siap disertakan lagi dengan umur selebriti berkenaan. Hmm. entahlah.


Tuesday, February 10, 2015

GAMBAR Cantiknya Bukit Broga Selepas Terbakar!


Embedded image permalink