Monday, April 30, 2012

Rancangan yang tergendala.

Assalamualaikum!

Sejak dashboard blogger bertukar baru ni aku jadi malas sikit nak update blog. Plus line internet pun macam mintak kaki je lagi membuak rasa malas aku nak update blog. 

Kalau mengikutkan perancangan awal aku, bermula 23 April yang lepas, sepatutnya aku kena bertungkus-lumus mengerahkan sepenuh tenaga dan usaha aku untuk promote semua kenalan rapat serta pembaca blog ini agar mengundi blog aku yang tak seberapa nak gah ni dalam kategori Nuffnang Blogger Of The Year dalam DiGi WWWOW Awards yang akan berlangsung tak lama lagi. 

Tapi berikutan dengan beberapa masalah yang timbul sejak kebelakangan ini (refer pada perenggan pertama) menyebabkan aku terpaksa menangguh serta melupakan terus hasrat murni aku tersebut. 

Walaupun kehidupan aku dengan blog ini agak kucar-kacir, tapi kehidupan aku realitinya sangat meriah sekali. Macam semua orang tahu, kakitangan kerajaan dapat gaji baru mulai bulan April serta dapat tunggakan ratusan ringgit, emak aku dengan rasa rendah dirinya belanja anak-anak dia tanda bersyukur dengan kurniaan rezeki itu. Dapat jugaklah merembes beberapa helai baju baru gittew. Alang-alang pdi pulak buat sales 4 hari sampai 1.5.2012 ini, lagi sakan aku shopping tanpa rasa segan-silu.

Rasanya cukup lah tu entri kali ni. Kalau korang nak mengundi blog ini, klik je pada banner DiGi WWWOW Awards di sebelah kanan blog ini. Kalau taknak undi pun takpe.

Sekian.Bye!

No comments: