Wednesday, May 18, 2011

Peristiwa 18 May


Hari ini tanggal 18.May.2011, tamat sudah kesengsaraan aku sepanjang semester ini di KPMSI. Alhamdulillah, syukur nikmat. Tapi......




REDO ASSIGNMENT SEDANG MENANTI




Aku harap takde la assignment yang kena redo. Dah malas menghadap assignment. Penat kot. Kalau ada pun assignment yang kena redo, biarlah sikit je yang kena redo. Takde la sengsara sangat. Touch up sikit-sikit je.

Mana taknya, sepanjang semester ni je, lepas satu assignment hantar, dapat lagi satu assignment. Kadang-kadang tu hantar satu assignment, dapat dua assignment. Berterusan pulak tu. Macam tu lah dari awal sem sampai sekarang. Assignment memanjang. Mujurlah takde final exam. Itulah untungnya program Higher National Diploma. Bukan macam diploma biasa kat Malaysia yang ada final exam.


Wish me luck!



6 comments:

miss.Addin said...

all the best & good luck :)

Askrie Hishamuddin said...

thanks miss addin!

blackroses said...

good luck...




datang follow sini sekali

Askrie Hishamuddin said...

thanks :)

insyaallah, i will

nanibahaudin said...

gud luck mr askrie.. ^^

Askrie Hishamuddin said...

thanks ms. nanibahaudin