Friday, July 1, 2011

Laptop pun tahu dosa pahala!


Semester baru dah nak bermula, laptop masih dipenuhi dengan virus-virus cinta. Lepas tu, timbul lagi satu masalah dengan laptop ni. Kejap skrin elok, kejap lagi skrin jadi gelap. Adoiyai, banyak sangat tengok video 18sx la ni kan. Tu sebab laptop pun buat hal.

Tengok, laptop pun tahu dosa pahala.Ha ha ha.. Agaknya laptop ni pun dah tak tahan nak tanggung dosa kan. Eh eh, korang tak payah nak geleng-geleng kepala sangat lah, cakap la korang pun sama kan? Tipu lah kalau tak pernah tengok video-video macam tu kan? Mengaku je lah!


Okay fine!

Cukup lah sampai disini, esok dah nak gerak ke Kem Chinta Kelimat, Sungai Siput untuk Kem Jatidiri fasilitator Minggu Haluan Siswa intake Julai-Disember 2011 selama tiga hari. Jumpa lagi!


4 comments:

TeAqArH said...

tulah...majuk da laptop tu..majuk lame sikit..^_^

Askrie Hishamuddin said...

haha. tau xpe..

Atiqah Sa'ahiry said...

all the best askrie...best kot..active..

Askrie Hishamuddin said...

hehe. thanks!