Saturday, February 12, 2011

Bakat orang Kedah!!!

Baiklah, pada entry kali ini aku nak kongsikan dengan korang semua tentang bakat orang-orang dari Kedah. Kalau korang perasan, orang-orang Kedah ni semua kelakar-kelakar. Member-member aku yang berasal dari Kedah tak kira lah dari Alor Setar, Kodiang, Sungai Petani semuanya kelakar-kelakar belaka. Tak percaya? Nak bukti? Okay, mai sini cek tunjuk bukti kat hang pa semua. Amboi, speaking Kedah la pulok!


Bakat 1# Mohd Luthfi



sumber :http://www.youtube.com/user/matluthfi90


Bakat 2# Anwar Hadi



sumber : http://www.youtube.com/user/IniAnwarHadi


Bakat 3# dR. Rozmey



sumber : http://www.youtube.com/user/tubelawak

Rasanya cukup lah kot aku kongsi dengan korang cuma tiga video antara orang Kedah yang berbakat sahaja kot. So, apa pandangan korang? Kan aku dah cakap, eh silap, kan aku dah tulis dah tadi, orang Kedah sempoi belaka, kelakar orangnya. Berbakat pun sama.

Jadi, yang mana satu pilihan korang di antara ketiga-tiga 'icon' di atas ni yang paling berbakat dan kelakar?

12 comments:

Mr.NS said...

owg kdh ja ka..owg penang xda??

Askrie Hishamuddin said...

@mr. Ns, rasanya ada kot, tapi x ramai yang tunjuk bakat. hehehe..

Kodet said...

aku harap aku menjadi no4 yg ada bakat ... hehe...blogger kedah..

Askrie Hishamuddin said...

@kodet, orang Kedah gak ka? taktau la plak. haha

TuNaSya said...

pembetuLan...
dr roZmey bkn owg kedah...
dia owg kelantan...

Askrie Hishamuddin said...

@tunasya, ye ke? salah information la ni

TuNaSya said...

ha'a...
jgn salah info lagi ya...
smua owg ingat dia owg kedah...
hehehe...

Askrie Hishamuddin said...

@tunasya, okayy, sebab dia speaking kedah fluently, lagipun die menetap kat kedah sudah lama

Firdaus Alim said...

No 3 tu paling berbakat..
bakat gebang haha

Askrie Hishamuddin said...

@daus, hehe :) kelakar kan beliau? hakhak

imaa lova :) said...

paling kelakar is inianwarhadi :)
sempoi derr >.<

Askrie Hishamuddin said...

@imaa lova, yeeaaah, sempoi sempoi!!