Thursday, October 10, 2013

GAMBAR Sekitar Konvokesyen Pusat Perubatan Universiti Malaya 2013!

Assalamualaikum

Seperti yang aku janjikan pada entri yang lepas, aku nak update gambar sekitar konvokesyen adik aku, Farah Diyana Binti Hishamuddin di Dewan Tunku Canselor, Universiti Malaya pada Sabtu lepas.

Dah hampir seminggu jugak entri ni tertangguh. Sementara aku tengah free takde show ni boleh lah aku update blog ni. Kalau tak sampai ke sudah aku tak update pasal konvo ni kan.

By the way, adik aku sekarang tengah dalam bulan orientasi sebelum start kerja bulan 11 ni di Pusat Perubatan Universiti Malaya.














Tinggal lagi dua orang je lagi yang belum konvo. Seorang baru start study kat KPTM Ipoh dalam Diploma in Multimedia. Lepasan SPM tahun lepas. Dan seorang lagi baru form 2. Yang paling bongsu.

InsyaAllah, another one years turn aku sekali lagi konvo Degree pulak. InsyaAllah, Amin :)

Sekian.


No comments: