Monday, June 27, 2011

Blog Pilihan Askrie Hishamuddin Minggu Ini #1



Sedikit latar belakang mengenai tuan empunya blog. Hairie atau nama sebenar beliau Mohd Khairi Khadzir pelajar UiTM Malaysia Shah Alam dalam bidang Sarjana Muda Seni Bina Landskap (Kepujian) Beliau lahir pada 25 Jun 1988 dan berasal dari sebuah pekan kecil Parit Sulong.

Bagi aku header blog Hairie Cerulean sangat mantap! Isi kandungan setiap entri blog Hairie Curelean juga sangat menarik untuk dibaca. Blog Hairie Curelean sangat teratur dan kemas.

Skor: 4/5



2. Blog Ibu Arif & Aisyah

Sedikit latar belakang mengenai tuan empunya blog Ibu Arif & Aisyah. Beliau menetap di Putrajaya. Beliau merupakan ibu kepada dua anak iaitu Muhmamad Arif Hanafi dan Siti Nur Aisyah serta isteri kepada Noh bin Musa. Menjalankan perniagaan online untuk pakaian kanak-kanak, tudung serta mengambil upah untuk set tilam bayi.

Walaupun sudah bergelar ibu kepada dua orang anak, tetapi tidak menjadi penghalang untuk insan yang bergelar ibu ini untuk update blog setiap masa dan meyertai setiap segmen serta contest yang dianjurkan oleh para blogger tambahan pula beliau menjadikan blog sebagai medium untuk beliau menjalankan perniagaan secara online.

Skor: 3/5



p/s: Jika anda mahu blog anda menjadi pilihan Askrie Hishamuddin untuk dipromote pada entri akan datang sila klik di sini.

No comments: