Tuesday, February 21, 2012

(VIDEO) Bahagian badan Lelaki yang Perempuan suka tengok!

Assalamualaikum.

Kita biasa tengok gambar gambar selebriti selebriti lelaki antarabangsa terkantoi melihat bahagian bahagian tertentu pada badan wanita tetapi tidak pernah kita tengok gambar wanita terkantoi kan? Video di bawah adalah salah satu eksperimen yang dibuat oleh sekumpulan manusia berlokasi di kota New York untuk mengetahui apa yang wanita lihat pada badan lelaki apabila kali pertama bertemu..

Text by HELMI
Video by: AnthonyCFG

Jangan risau, video dibawah tidak mengandungi bahan-bahan lucah. Sesuai untuk ditonton oleh semua golongan lapisan masyarakat.



Bye. Sekian!

2 comments:

KhaiRin : anies said...

tu pandangan sekilas jer bkn nyer depa tgk x berkelip2 hehehe

Askrie Hishamuddin said...

Khairin, hehe :) tapi mesti ada jugak kan bahagian2 lelaki yang peremuan suka tengok. takkan lah tak minat langsung nak tengok :P