Sunday, October 27, 2013

#GSCHorrorFest Movie Marathon sangat awesome!!!

Assalamualaikum!!

Dah lama sebenarnya aku tak join event nuffnang ni. Last aku join tahun lepas, nuffnang premiere movie Total Recall.

Kali ni setelah buat kesekian kalinya, aku join event nuffnang iaitu #GSCHorrorFest kat gsc, one utama. Yang seronoknya event kali ni adalah sebab menonton movie-movie horror secara marathon. Ambik kau! 3 filem terus dalam masa sehari. Dari pukul 6 petang sampai 2 pagi! Weeeee..




3 movie tersebut ialah rigor mortis, the second sight dan insidious chapter 2!! OMG OMG!! Serius korang kena tengok tiga-tiga movies ni sebab sememangnya terbaik! Tapi paling terbaik haruslah filem insidious chapter 2. Even aku tak sempat lagi tengok insidious chapter 1 punya tapi filem ni memang terbaik!!! 

Filem the second sight pun boleh tahan jugak! Overall, aku boleh kasi 4 bintang daripada 5 bintang.

Yang bestnya, kitorang dapat goodies bag dari gsc dan jugak free popcorn dan mineral water. 

Dah dah malas nak tulis panjang-panjang. Macam biasa aku belanja korang gambar okay?


Lazat kan? Antara makanan yang disajikan untuk nuffnangers dan chuppers!

Sepatutnya kena dress up halloween. Tapi, disebabkan aku malas nak melaram, aku pakai tshirt dengan cardigen je. Dah la kena rushing dari kl ke damansara. Memang sangat terkejar-kejar. Pagi aku ada training dance sebab next week ada show, lepas balik dari training dance je, mandi kejap, siap kejap, terus shoot damansara. Phewwww.. 

















Thanks #nuffnangMY, churp-churp dan gsc for this opportunity!!

 IMG_0757

Sekian!



No comments: