Wednesday, December 28, 2011

Islam tak mewajibkan wanita bertudung!!!

sumber gambar: google image
*pinjam kejap gambar Fatin Liyana. Comel kan beliau?


Berita gembira buat para muslimat yg tak suka bertudung!!!

Bahawasanya Islam tak mewajibkan pun anda utk bertudung tapi Islam mewajibkan kita semua untuk menutup aurat...
Tak kisah lah nak pakai langsir ke, selimut ke, karpet atau tudung saji sekalipun..
Islam itu mudah, janganlah kita menyukarkannya...

Kita mampu mengubahnya. InsyaAllah. Belum terlambat lagi untuk berubah daripada buruk kepada baik dan daripada baik kepada yang lebih baik. Amin.


6 comments:

Ms.Az said...

pakai anak tudung dgn tudung saji pun boleh.. ala-ala cm petani tuh.. hehe

atiqa aris said...

ahaha saspen je tajok.erk ade ke org nk pakai tudong saji g jalan2?haha

ijA said...

setuju..xwajib tetapi biarlah menutup apa yg perlu ditutup...

Askrie Hishamuddin said...

haha, pakai tudung saji baru rare sikit. hehe. try la buat, nanti mesti ramai yang ikut. :) jadi trend pulak lepas ni. mana la tau kan? haha

ANA D said...

abis knp msh ade lelaki suke cri perempuan free hair???pelik3

Askrie Hishamuddin said...

setiap orang ada pilihan diorang masing-masing. :) hehe