Sunday, November 3, 2013

Wedding show bersama aaswi dancers pulak!

Assalamualaikum!

Well, I just came back from Sabak Bernam. Ada wedding show kat sana. Biasalah, sekarang ni kan musim orang mengawan. hiks. Sana-sini bersepah kenduri -kendara. Kalau ikutkan pengalaman aku sepanjang bergelar penari ni, chewaaahhh, ni baru merupakan kali kedua aku menari untuk wedding show. Kali pertama last year kat Ampang. Tapi, kali pertama aku bersama Kumpulan Senitari Sanggar Emas. Kali kedua pulak semalam 2.11.2013, bersama kumpulan aaswi dancers atau angkatan anak seni wilayah. gittewwww!!

Actually, kalau nak diikutkan untuk wedding show ni, aku ni cuma penari ganti je. sobs3.lulz. Mujur awal jugak aku diberitahu pasal show ni. Boleh lah aku block date ni daripada menerima sebarang invitation tengok wayang, karaoke, berjimba menghabiskan duit. At least aku join show ni dapatlah jugak mencari rezeki untuk sesuap, dua, tiga, empat, lima, enam suap nasi.lulz. Lagipun, boleh lah cari pengalaman menari dengan group lain pulak kan. At least dapat jugak menambah kenalan kalangan penari ni. Ayat tersusun rapi sangat!

Biasalah, aku ni pun baru setahun je belajar menari. Banyak lagi yang perlu aku belajar.

Dah, malas nak tulis panjang-panjang. Macam biasa, aku belanja gambar kat korang!

 









Opsss, jangan ingat aku dah quit dari Sanggar Emas! NO NO NO!! Aku masih lagi dengan Sanggar Emas. Well, aku start belajar menari pun dari sini kan. Cuma, kalau ada group tari lain yang nak ajak aku join group diorang untuk show, aku 'on' je asalkan jadual tak bertindih la dengan show aku yang lain. Weee. Biasalah, penari lelaki sekarang kan susah nak dapat. Cuma, korang kena bersabar sikit lah dengan aku sebab aku ni bukannya reti menari sangat. Humble nyewwwww diewwww..

Sekian.

No comments: