Monday, December 27, 2010

Happy Birthday Farah Farzana!

Finally, she's officially will turn to age 11 tomorrow which is on 28/12/2010. Kisah bermula apabila tepat pada jam 12.14 tengahari dan pada tanggal 28 december 1999 beliau dilahirkan dari rahim mak aku. Time tu bulan Ramadhan, tapi berapa haribulan Ramadhan tu aku tak pasti. Ye lah, time tu umur aku baru 9 tahun. comel lagi. *i know my languages is sooo bad, but at least korang still boleh faham what i'm trying to said. lalala~~~ kesahhhh!!!

Congrats Farah Farzana, my youngest sister for your birthday :) anak paling bongsu dalam family. Bongsu ke? HAHA. bongsu la kott, mak aku pun da nak masuk 50 y/o next year, takkan nak ada anak lagi kott. aisyhhh. jangan begitu mamaku :) HAHAHA.. *kidding. tapi kalau rezeki tu Allah nak kasi kita tak leh nak buat ape la kan? Redha je la, tapi best jugak kan kalau aku dapat adik lagi. Da lama tak main cubit-cubit baby ni. grrrrr.. geram. hikhik :P nak tunggu ade anak sendiri memang lambat lagi la kan, aku pun still in college. 20 y/o baru. haishh, menggatal nak ade anak pulak. Memang nak kena makan penampor arab bapak aku la kan. aisyhh, da da mengarut da ni! HAHA


special for you, i wish u a happy birthday in 7 different languages. Spanish, Italian, French, German, Mandarin, Latin & Hawaiian. Kau boleh? HAHAHA

Feliz Cumpleanos!

Buon Compleanno!

Bonne Fete!

Herzliche Glueckwuensche zum Geburtstag!

Qu ni sheng er kuai le!

Fortuna dies natalis!

Hau`oli la hanau!





No comments: