Sunday, December 26, 2010

A new band is born!

Aicehhhh! Title nak gempak aje kan? Alright. Well, sje nak promote band kemba aku ni! japjapp. But before that, korang tau tak yang aku ni actually ade kemba? HAHAHA. *ni bukan main-main, ini betul-betul! sje menggedik ubah script die sikit, boleh kan? :p Yang mane dah tau tu tau la kan, yang mane tak tau tu mai sini cek nak habaq mai.

Namanya Mohd Asyraf Bin Hishamuddin, lahir 5 minit awal dari aku. *ye ye je 5 minit awal kan. whatever lah wehh, yang penting die lahir awal sikit dari aku, then baru aku keluar dari rahim mak aku dengan bangganya. HAHAHA. Next, die study di Kolej Kemahiran Tinggi MARA, Rembau, N9. taking interior design course & now he's doing practical kt Hulu Langat, Sel.

Well, tolonglaahhh jangan tanya kenapa kitorang tak belajar at the same college & take the same course okayy. tapi kalau aku tak bagitau kt sini pulak for sure korang akan tanya lagi kt aku kan? takpelah, demi menjaga hati semua orang yang dikasihi aku bagitau jugak la kan. Sebelum korang tanya dan kasi mulut aku berbuih-buih bercerita, biar aku bagitau pasai pa kat korang.. Kalau kitorang ambik course yang sama, tak berkembang la family kitorang kan? HAHHAHA. rasanya alasan tu da cukup kukuh kot. Dah la, malas nak explain panjang-panjang dengan lebih detail lagi.

Video bawah ni ekceli merupakan first single from band yang baru nk meletup ni. Meletup ke? HAHAHA. kutuk kejap kemba aku ni. biar rasakan!!!
Band yang tak macam band ni namanya The Sons. Okay, aku pun taktau la kenapa diorang pilih nama The Sons ni. konon nak bagitau diorang ni anak-anak yang baik la kot. mithali bagai kan? baik la sangat *nada perli. Tajuk lagu Never Forget You. Lagu ditulis oleh Asyraf Hishamuddin & lirik die ditulis sendiri oleh tuan punya blog ni, sape lagi kalau bukan Askrie Hishamuddin kan? *tepuk tangan untuk diri-sendiri (riak kejap). okay lah, malas merepek panjang-panjang, satgi korang bosan pulak baca. Lagipun aku taw korang bukan bace sangat pun kan? keji la korang ni! tau-tau je terus play video bawah ni kan? Okay, last but not least, LAYAANNNNNNNN... silakanlah!



*this is just an acoustic version from Asyraf Hishamuddin.
*Band ini dianggotai oleh Asyraf Hishamuddin & Apek. Sedang mencari drummer. Kau pandai? Kalau pandai silalah ke facebook fanpage The Sons & like page diorang. Lepas tu silalah bagitau dengan riaknye yang kau nak join band diorang sebagai drummer. Senang je kan? Kalau tak pandai duk diam je lah, kau like je page diorang okayy!!!

No comments: