Thursday, April 7, 2011

Orang Malaysia kesangapan!


Kesian aku tengok nasib segelintir orang-orang Malaysia sejak dua menjak ni. Bila youjizz dah kena banned, semua jadi tak keruan. Meroyan sekor-sekor, takde bahan untuk melepaskan nafsu syahwat (amboi, ayaaaatttt!!)

Bawak-bawak la bertaubat ye adik-adik, abang-abang serta kakak-kakak sekalian. Kalau dah tak tahan sangat tu, gi la cari kerja, kumpul duit, lepas tu kahwin terus. Senang. Dapat la jugak pahala mendirikan masjid daripada duk buat dosa kering je tengok video lucah, berzina sana-sini, langgan pelacur, layan maknyah, bawak bohsia kehulu-hilir naik motor cabuk korang tu.

Okay, renung-renungkan dan selamat beramal!



7 comments:

waN Mohd Salim said...

susah nak cakap la bro .. huhhuhuhu video lucah ni dah jadi mainan la .. tak mude .. tue sme jer .. ngam .. uhuhuhu

Askrie Hishamuddin said...

@wan mohd salim, haha. tau xpe.. ;)

nelly said...

bahaya!

Askrie Hishamuddin said...

@nelly, yeaahh, tau xpe!

Muhamad Luqman Hakim Mahmud said...

aik betul ke...youjizz da banned??
try cehck blik...boleh lagi

Muhamad Luqman Hakim Mahmud said...

bro...sory ekk sye terbaca entri anda ini...sye baut la entri kat blog saya dan main teknik seo dengan tajuk..try search kat google...dahulu entri anda yg top 1 skung ni..>>sory

Askrie Hishamuddin said...

@muhamad luqman hakim mahmud, it's okay ;) no biggie