Sunday, May 15, 2011

(AWAS) Jaga-jaga dengan penyimbah asid tegar

Kalau ada di antara pembaca yang mengenali suspek di atas ini sila hubungi pihak rakan cop di talian 03-2115 9999. Bagi para wanita, sila berjaga-jaga ketika korang berada diluar. Mana tahu, muka dah elok-elok lawa lepas tu kena simbah asid. OMGGG. So scary!!!

Dengar cerita, dah ramai mangsa terutamanya perempuan yang disimbah asid ke muka mereka oleh manusia di atas ini.

Jadi, as a conclusion, tak payah la nak sibuk keluar rumah, duduk je rumah belajar masak nasi ke, kemas rumah ke, study ke, tengok Upin-Ipin ke, baca blog aku ke. Ada jugak faedahnya.



2 comments:

schasya said...

uish seeraaam ! tgk upin ipin.. hahahaa ! nasihat yg baek .. (:

Askrie Hishamuddin said...

hehe.. bagus untuk minda cerita tu :)