Wednesday, July 4, 2012

10 Blogger yang mempunyai follower 10,000 ke atas!!!

Assalamualaikum!

Rasanya rata-rata blogger mesti mengimpikan follower yang ramai dalam blog masing-masing kan? Jadi, dalam entri kali ni aku nak berkongsi dengan korang nama-nama 10 orang blogger Malaysia yang mempunyai follower seramai 10,000 ke atas.

Kesemua blogger-blogger yang tersenarai ni adalah pengguna blogspot sahaja. Jadi, Ben Ashaari, Redmummy dan lain-lain yang menggunakan domain tidak tersenarai dalam top 10 blogger yang mempunyai follower seramai 10,000 ke atas walaupun pada hakikatnya blog diorang mempunyai follower seramai itu. Get it?

SETAKAT 3 JULAI 2012

1. Lyssa Faizureen ( http://www.lyssasecret.com/ ) - 51,519 followers

2. Fatin Liyana ( http://honeykoyuki.blogspot.com/ ) -42,476 followers

3. Hanis Zalikha ( http://inibelogsaya.blogspot.com/ ) -38,472 followers

4. Maria Elena ( http://peliks.blogspot.com/ ) -30,849 followers

5. Zack Zukhairi ( http://zackzukhairi.blogspot.com/ ) -26,343 followers

6. Cik epal ( http://cikepal06.blogspot.com/ ) - 26,297 followers

7. Irine Nadia Marcello ( http://irinenadia.blogspot.com/ ) -24,952 followers

8. Elia ( http://jejariruncing.blogspot.com/ ) -24,111 followers

9. Yuyu Zulaikha ( http://kupukupukecik.blogspot.com ) - 19,039 followers

10. Askrie Hishamuddin ( http://himynameisasri.blogspot.com ) - 10,000 followers. haha perasan lah kau haha! Dah tu tak reti-reti lagi ke nak follow aku haha? Teringin jugak nak ada followers puluhan ribuan macam diorang kat atas ni. sobs2 *larikkkkkkk


Sekian.Bye!

17 comments:

NAL said...

haha..semoga hasrat Askrie tercapai..teruskan berblogging sebaiknya :)

Askrie Hishamuddin said...

Thanks Nal :)

pika said...

wow . lyssa lagi ramai follower dari fatin liyanaaaa

tiefazatie said...

pergh...semua pun kte baca nie..haha

KhaiRin : anies said...

Kesemua blogger-blogger yang tersenarai ni adalah pengguna blogspot sahaja. Jadi, Ben Ashaari, Redmummy dan lain-lain yang menggunakan domain tidak tersenarai dalam top 10 blogger...

si lyssa tu kira bkn pengguna blogspot?

Askrie Hishamuddin said...

Khairin : anies, terima kasih menegur. saya betul2 tak perasan. huhu. :)

zainatul abu bakar said...

11. Zainatul Abu Bakar (http://perempuankampungmoden.blogspot.com)- 9 999 followers <------hahaha berangan

Askrie Hishamuddin said...

zainatul abu bakar- hehe. takpe2, berangan tak salah, mana tahu rezeki kan.

ishy77 said...

hui hui hui...hebatnya...erkk rasa mcm nk lempang je yg nomo 10 tu..haha..xpe..one day jd kenyataan..amin

Muttallif said...

Blog taliff....sampai angka 6...tapi 600 je... :)

Askrie Hishamuddin said...

ishy77 - sampai hati.haha. insyaallah, amin :)

muttallif - haha. ramai jugak tu!

nadia farhana said...

waaa...kak lyssa hebat :)

Nurlyla said...

semuanya best.. :)

51 ucapan sms sempena bulan ramadhan

Askrie Hishamuddin said...

nadia farhana - betul tu :)

Askrie Hishamuddin said...

Nurlyla - setuju! :)

ikaa said...

mmg gempak la dowg kan??

jum tgk snie lak

http://bakul2011.blogspot.com/2012/07/hacker-dalam-blog-anda.html

bila hacker mula rampas blog korang dlm diam

sholehin ismail said...

Part time online yg paling RARE pernah wujud, x perlu modal, hanya share link n pastikan org lain klik link kita, 1 klik dpt 1usd!! X PERLU MODAL!! Jom try!

http://cashrr.com/ref.php?page=act%2Fref&invcod=2117