Monday, January 16, 2012

Away for a few days!

Makluman kepada semua peminat blog Askrie Hishamuddin (bajet retiss letteww!)

Kemungkinan besar blog ini tidak akan berupdate for a few days. Aku dan kembar aku telah ditugaskan oleh bonda tercinta untuk menjaga ayah aku di hospital selama beberapa hari sampai ayah aku discaj. Jadi, dikesempatan ini aku berharap agar korang semua dapat berdoa kepada ayah aku yang sekarang berada di hospital supaya beliau cepat pulih dan sembuh.

Well, dekat hospital mana ada line wifi untuk aku update blog dan jugak online facebook. Jadi, aku terpaksa berkorban demi menjaga ayah aku di hospital. Apa salahnya ye dok? Bukannya orang lain, ayah aku jugak. Dialah yang bagi aku makan, minum, pakaian, belajar sampailah sekarang ni. Kalau tak ada dia, tak ada lah aku, tak ada lah blog ni ye dok?

By the way, aku jugak ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pembaca dan kawan-kawan aku, lecturer-lecturer aku yang tak putus-putus bagi kata-kata semangat di facebook dan jugak di blog ni as well supaya aku bersabar and be strong!

Selama blog ini tidak berupdate, janganlah terus tak baca blog aku ni (nada mintak simpati dan kaki). Okay, sebelum aku mengundur diri jangan lupa untuk klik SINI dan SINI.

2 comments:

Unknown said...

Semoga your dad cepat keluar ok.wait for next entry

Askrie Hishamuddin said...

thanks for support rozuan