Saturday, November 30, 2013

Shila Amzah kena sound dengan Johan Ashaari!

Rasanya ramai yang sedia maklum mengenai berita sensasi Johan Ashaari, Shila Amzah dan Lana Nordin ni. Hmmm.. 

Berikutan Shila Amzah meluahkan perasaannya di laman twitter baru-baru ini, Johan Ashaari jugak takkan nak berdiam-diri sahaja kan.



 

Ini pula serangan balas Johan Ashaari mengenai Shila Amzah:

Bagi saya dalam hal sebegini Shila Amzah menunjukkan sifat yang tidak matang, Apa yang boleh saya katakan dia dah pun block akaun instagram saya dan juga media social lain. Saya pun tidak pasti kenapa dia bersikap demikian

Jujur saya katakan apa yang saya lalui bersama Lana pada ketika ini tidak ada apa-apa agenda yang tersembunyi. Saya juga nak perbetulkan isu yang mengatakan Family saya tidak setuju saya berkahwin dengan Lana.

Mereka bukan tidak bersetuju dan membenci Lana tapi family saya suruh kami berkawan dulu dan kenal hati budi masing masing sebab perkahwinan bukan satu perkara yang boleh dibawa main-main

Haihh, macam-macam kan dunia sekarang ni. Hmmm

No comments: