Tuesday, December 3, 2013

Semoga arwah Fatin Afifah tenang di sana!

Assalamualaikum!

Semalam kat twitter trending mengenai pemergian adik Fatin Afifah. Aku turut sedih dengan berita mengenai pemergian adik Fatin Afifah. Ye lah, untuk pengetahuan pembaca blog ini, arwah Fatin Afifah merupakan adik kepada sahabat baik aku Apizz kat UniKL ni. Abang sulung kepada arwah Fatin Afifah.
 
Aku pun tak berani nak tulis sebab pemergian arwah Fatin Afifah sebab kebelakangan ni memang aku jarang jumpa dengan Apizz kat kampus dan cuma tahu perkembangan mengenai arwah adik Fatin Afifah melalui facebook Apizz je.


Ye lah, sebagai anak sulung Apizz memang sangat mengambil berat terhadap arwah ketika arwah sakit lagi. Jadi, memang jarang nampak kat kampus. Aku pun busy dengan show aku jadi kitorang memang jarang jumpa.

Sebagai sahabat baik kepada Apizz, aku nak nasihat supaya tabah dengan apa yang dihadapi. Sebagai anak sulung, kau kena kuat. Kalau aku boleh kuat, boleh terima pemergian arwah ayah aku, aku tahu kau pun boleh kuat dan tabah dengan pemergian adik kau. Kalau kau ada masalah, kau share je dengan aku okay macam kita selalu share masa kat hostel dulu. Kau jugak pernah cakap kan dulu kat aku, kalau ada masalah, jangan senyap. Share je kan.

AL-FATIHAH



No comments: