Monday, November 29, 2010

Puteri Syahirah's wedding

okay, entry kali ni aku nak cerita pasal perkahwinan rakan sekelasku yang aku berkawan sejak dari darjah 1 lagi. umur sebaya dengan aku. Puteri Syahirah. finally, beliau sudah mendirikan rumah tangga pada 28 Nov 2010 yang lalu (semalam padahal).

CONGRATS PUTERI!

semoga cepat-cepat dapat timang anak! ;)

okayy, so, aku ada lah beberapa keping gambar untuk dikongsi buat tatapan korang pembaca setia blog aku ni ( ade ke?? ) HAHA.









okayy, maybe ade segelintir daripada anda yang belum pernah lagi tengok gambar puteri syahirah sewaktu pertunangan die dulu,

so, aku pun mengambil kesempatan ini untuk publish gambar pertunangan puteri syahirah dalam entry kali ni gak.

DAH TENGOK?

kesah pulak aku kn. blog aku, suka hati aku lah nak publish ke tak. kalau kau tak nak tengok, tolong tutup MATA!





gambar-gambar di atas : credit to khairnaj

No comments: