Thursday, December 2, 2010

F**K YEAH!


macam mana nak mula ek? okayy. assalamualaikum.
ade orang x? HAHA. keji!
whatever!
sumpah dlm hati ni mencarut-carut bagai. berbakul2 carutan berguni2 dosa!
mampuih pegi! aku tak puas hati
apasal aku je kena appeal ni?
aduh, asal la x consider. susah sngat ke nk consider. butuh la. sorry la mencarut. kesah la pulak kn?
whatever
aku baru ingat nak blik hari ni, kalau boleh.
dengan hati yang tenang, girang dan seumpama dengannya.
tapi kau suruh aku appeal la pulakk!!
aduhh, dah dua sem kot aku ambik subjek bangang ni! hello. aku bukan student yang ambik course statistics okayy. consider sikit tak boleh ke?

survey methodology. apekebende bodoh la tu. dari sem lepas tak abis2 kena redo mende alah gampang tu je. sial sial sial. sekali lagi, aku mengeluarkan kata2 kesat. ahh, kesah pulak aku kn? blog aku, aku punye suka la nak mencarut ke, nak memuji ke. kau tak suka, kau g main jauh2.
FUCK OFF!

huh! hati tak tenang. dari sem lepas, kepala otak aku asyik pikir BDM je. ingat kan sem ni boleh la fokus subjek lain. alih2 BDM jugak la aku pikir berkali2. cam cibai cibai cibai!

seriously, sem ni memang FUCKING gila! tambah2 ada pulak subjek BDM ni. lagi bertambah FUCKING! double Fucking!!

Fullstop!

No comments: