Monday, December 6, 2010

karaoke!


heyheyy.. semalam aku, aina, effa & najmi lepak makan-makan kt dataran & at the same time ade expo kt dataran. ala, who cares about expo tu kn. tetiba ngah sedap sedap makan nasi lemak semalam terdengar pulak orang karaoke haha. apa lagi. memang la pantang kan kalau dengar orang karaoke ni. abis je makan, terus mencari mana datang suara tu kn. nah ambek kau, ade karaoke wehh satu lagu singgit. aku ape lagi. setelah didesak oleh najmi, effa ngan aina untuk karaoke aku pun terus cari list lagu. hambek kau, mula2 nak nyanyi satu lagu je. kire cukup la kot tapi dorang cakap alang2 nyanyi la dua lagu terus kan. penat tunggu lama-lama nyanyi satu lagu je. okayylah, aku pun ambik la lagu anuar zain-keabadian cinta hazami-sonata musim salju keji kan, lagu-lagu balada meleleh punya. HAHA.. actually effa pn nak nyanyi tapi die malu, aku pun ckp la kt die, buat ape nak malu. orang2 tua je pun kt sini, lagi pun orang2 lain bukannye kenal kita. malam kot takde orang nmpk. haha desak punya desak, die pun nyanyi sekali. duet ngan aku lagu Dua Insan. hambek kau. meletop kot! tiga lagu aku nyanyi! HAHAHA.. kesah pulak aku kn? yang penting aku dpt lepas gian karaoke! wuhuuu!! malam ni nak karok lagi boleh?? HAHA

No comments: