Thursday, December 30, 2010

Thanks Nasrul Faiz :)

Hello readers!! aishhh, pejam celik pejam celik pejam jangan tak celik-celik sudah la, (amalan tak cukup lagi kan) kita dah pun hampir melangkau ke tahun 2011 which means that i am 21 years old next year! ehh, next week la kan :) adoiii. tua jugak aku ni rupanya. tak sangka rupa-rupanya zaman kanak-kanak aku telah pun lama berlalu pergi jauh meninggalkan aku. Yang ada tinggal hanyalah memori-memori yang terpahat di hati belaka. amboiiii, bahasa aku kalau A.Samad Said bace mau meleleh ayaq mata die kn, dalam hati beliau berkata-kata "akhirnya, aku dah jumpa pelapis aku" kannnn. *dialog ini rekaan semata-mata. terima kasih. makin aku menulis makin merapu nampknya. Jadi, untuk mengelakkan daripada aku terus merapu aku ingin terus ke topik yang ingin diutarakan.

*nampak tak? tak nampak? kau click je kt picture tuh pastu zoom puas-puas :) terima kasih

Ekceli, entry aku kali ini adalah bertujuan untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada Nasrul Faiz yang telah mengexposekan blog aku di blog beliau! wahwahhh, teruja aku wehhh.. mau tak mengalir segala ayaq mata, ayaq idung, ayaq liur, ayaq mani.. eh, ayaq mani takde la kot sbb tak gersang pun time aku baca blog beliau. Well, sungguh tak sangka uolzz! HAHAHA.

Orang kata, bila orang memberi, kita merasa, bila orang berbudi kita berbahasa, kannn, orang la kata, aku tak kata pun, aku tulis jeeee.. okayy, da start merapu kann.. tu lah, malas nak tulis tu, sekali dapat menulis, asyik nak tulis je kan. Time SPM ari tu tak nak pulak menulis macam ni punya panjang. well, aku admit la, memang aku malas time tu. cukuplah sekadar BM aku dapat B3 je kan. HAHAHAHA :) Bangga tu dapat B3. kau ade? aku tak penah masuk class BM pun boleh dapat B3. mungkin itulah rahsia kejayaan aku kot. Jadi kepada pembaca-pembaca yang ingin mengambil peperiksaan SPM tahun ni, rajin-rajinlah ponteng class kalau nak dapat result macam aku. HAHAHA :) okay, ni memang betul merapu. jangan dok tiru. mampoih aku kena.
*aku bukannya taknak masuk class, tapi cikgu yang mengajar aku subjek BM tu bosan lah. (ini lah orang melayu, sikit-sikit nak salahkan orang), tapi lantak aku lah! dah mmg die mngajar bosan pun. Sembilan bulan kot aku ponteng class die, start bulan 3 smpai SPM aku tak masuk class die.Bedosanya akuuuu!! :(


Akhir kata, TERIMA KASIH NASRUL FAIZ!
& Congrats for your PMR result, Good Luck for your SPM 2012!

No comments: