Saturday, January 8, 2011

Haters make me famous!

Perkara yang paling aku benci adalah apabila ada orang sibuk nak tahu pasal hal peribadi aku. For example, sibuk je nak tau pasal aku ni pernah beromen ke tak ataupun dengan bahasa yang lebih sopan aku pernah melakukan hubungan seks ke tak? Okay now, tell you what, kalau aku ada sekalipun pernah melakukan hubungan seks dengan sesiapa perluke aku nak bagitau dekat semua orang? perluke aku nak membuka aib aku sendiri? kalau aku ada sekalipun pernah beromen, itu dosa aku dengan Tuhan la. Kau tak perlu nak masuk campur.

Perkara yang paling aku benci adalah apabila ada orang sibuk nak jaga tepi kain aku even though aku ni pakai seluar. Kalau adapun aku cuma pakai kain tuala saje. kenapa perlu sibuk nak jaga tepi kain aku sedangkan tepi kain kau tu pun terkoyak-rabak? well, malas nak ulas panjang-panjang sebab korang mesti paham apa yang aku maksudkan.

Perkara yang paling aku benci adalah apabila ada orang tak menghormati aku. Okay, tell you what, dengan aku ni senang je. prinsip aku "once you respect me, i will respect you forever and vice versa". So, korang sendiri pun boleh faham kan? Seriously, i don't care if pangkat kau besar macam mana sekali pun, kalau kau buat taik dengan aku, aku pun boleh buat taik dua kali ganda daripada itu.

Perkara yang paling aku benci adalah apabila ada orang yang tak reti nak appreciate aku. Well, aku pun bukannya hadap sangat pun untuk disanjung-sanjung bagai. Tapi, aku ni ada hati & perasaan la gampang. takkan kau tak boleh pikir kot? and kau kena ingat bila susah sape yang kau cari dulu? jangan tipulah kau cari awek kau dulu ke, kau cari member rapat kau ke. Jangan tipu aku lah!!! bila kau takde duit, bila kau tengah susah, dan-dan message aku, dan-dan cari aku. ade awek kau nak tolong kau? ade member-member rapat kau nak tolong kau? tak de. jangan tipu aku lah!!! (ayat penegasan di situ) tapi, bila kau tengah senang, kau takde masalah, ade kau ingat kat aku? takde kan? mana kau pergi masa kau tengah senang? kau dengan awek kau, dengan member-member rapat kau. Okay, terima kasih sangat sebab berjaya memperbodohkan aku serta berjaya mempergunakan aku. Nice game! Tapi aku tak kisah semua tu, sebab aku dah halalkan pun duit-duit yang aku pernah bagi kau pinjam ke belanja ke makan-minum kau, aku dah halalkan semua. Walaupun duit yang kau pinjam dengan aku tu dekat 200, 300 hengget. Aku halalkan. Dunia akhirat aku halalkan!!! sebab aku tau kalau aku tak halalkan banyak lagi dosa yang kau tak tertanggung. Lagi nak tanggung dosa dengan aku? takpe lah, aku halalkan semuanya. Semoga kau berbahagia di dunia & akhirat.

Tapi perkara yang paling aku suka adalah apabila adanya orang-orang yang membenci aku. Lagi ramai lagi bagus sebab Haters make me famous! terima kasih



No comments: