Sunday, January 2, 2011

wake up in the morning


Ya, saya bangun awal sejak semalam, 1 january 2011 :) kau hade? haha. jap, aku nak tepuk tangan untuk diri sendiri ni. clap clap clap.. wahh, siap ada sorak menyorak lagi sorang-sorang kat dalam bilik ni. lagi sekali, kau hade? ngee~~ mesti korang sakit hati kan bace. bhahaha. (gelak jahat). jahatnya kamu! jahatnya kamu! tetiba lagu stacy.

Okay, berbalik pada topik, saya bangun pukul 11 pagi uolz. i repeated again, 11 a.m uolzz! okay, malas la repeated banyak kali. kang sampai sudah tak abis. baiklah, saya ingin menegaskan disini bahawa saya bangun pagi okay bukan pukul 2 ptg, 3 ptg mahupun 4 ptg seperti kebiasaannya. Mak, ayah, adik-adik aku semuanya teruja bagai, kau hade? siap nak buat kenduri doa selamat lagi tu sebagai tanda keterujaan yang teramat sangat. okay, tu aku tipu.

Mak aku cakap, "keep it up with your new intention" i was like, "hello, wake up earlier in the morning is not included as what i wish on 2011" HAHAHA. yes, my mom thought that aku berazam untuk bangun awal pagi pada tahun baru 2011 ni. padahal tak pun, eh, takde langsung dalam senarai nak bangun awal pagi ni mak!!!
!

But then, i still bersyukur pada yang Esa kerana membangunkan aku di pagi hari. aku diberi peluang untuk bernafas lagi dan dapat melihat keindahan alam semula jadi pinjaman Allah ni. waaaahhhhh, mesti korang tengah menitik-nitik kan ayaq mata. biasalah, bahasa aku sangat puitis kan? tak dapat dinafikanlah. aku pun taktau lah kenapa mata aku tetiba je rasa segar asal pukul 11 pagi sejak 1 january 2011 ni. huishh, kalau sebelum ni bukan main liat lagi nak bangun, pukul 2 ptg pun still rasa nak tidur balik, nak sambung sampai maghrib. amboi, over sangat la kan sampai maghrib, memang nanti aku bukak je mata tetiba marabbuka terus la kan. ape aku nak jawab? dah la amalan tak cukup lagi ni. huish, ketaq kepala lutut habaq hang.

Sebagai kesimpulannya, saya bangga kerana dapat bangun awal pagi. kau hade? HAHAHA. aishh, adik-adik di luar sana, *sebagai peringatan, tolong jangan buat kesimpulan macam ni time jawab exam nanti confirm fail habaq hang. aku takpe la, spm dah lepas dah. nak cerita ke result bahasa melayu aku dapat berapa time spm dulu? tak payah la kot. sebab dalam entry lepas aku dah cerita dah pun result aku yang membanggakan tu. pandai-pandai lah korang godek-godek balik entry lama aku tu kalau tak malu nak tahu kan. alaaaa, cari jeee mesti jumpe punya!!

daaa~~~


No comments: