Sunday, January 2, 2011

ayuh kembali ke sekolah!

wahwahhh! dalam satu hari yang sama aku update tiga entry sekali gus. hambek kau! tamak haloba, kau boleh? HAHA. nampaknya esok adalah merupakan hari pertama persekolahan. jadi, semua pelajar bawah 18 tahun akan kembali ke sekolah masing-masing untuk menuntut ilmu. bawah 18 tahun je ke? oh, tak jugak.. form 6 atas 18 tahun kan? jadi ape die ek ayat yang sesuai digunakan? jap, bagi aku pikir. tettt, masa da tamat! kesimpulannya, aku taktau apa ayat yang sesuai digunakan (malas nak pikir sebenarnya) takpelah, siapa yag bersekolah esok, akan kembali ke sekolah. yang mana bercuti esok, masih lagi bercuti. ape aku merepek ni? zzzzz..

okayy, esok dua orang adik aku pun akan kembali ke sekolah dengan bangganya termasuklah mak aku akan kembali mengajar ke sekolah dengan penuh bergaya. hai cikgu! gitewww. HAHAHA. bila sebut pasal sekolah ni tetiba teringat pulak zaman aku comel-comel dulu. haaa, seronok wehh zaman persekolahan ni sebenarnya sebab aku ni nakal uolzz. biasalah, budak comel kena lah nakal, baru lah tak nampak nerd sangat kannnn.. waaaaalaupun aku ni merupakan seorang penolong ketua pengawas sekolah SMKDA. hamboiii, nak bagitau jugakkkk! kau hade?

so, sebagai tribute untuk memperingati zaman-zaman muda mudi aku dulu, aku nak share lah sikit gambar-gambar kegemilangan aku di zaman aku bersekolah dulu. Maybe ramai tak penah tengok lagi kan gambar aku time sekolah dulu, ni ha aku nak tunjuk.


haaa.. ni time amali haji. nampak sinar keimanan aku kan? gambar ni penah masuk paper harian metro tarikh bila ntah aku tak hengat.

ni pulak time sidang redaksi. aku penolong editor. yang pompuan tu plak ketua editor.

nampak tak aku? aku yang pegang bendera tu ha! sumpah panas time ni! sukan tahun 2007

time ni persembahan berbalas pantun dengan cikgu-cikgi sekolah aku, time hari guru. hambek kau! soalan aku bikin kontroversi sampai ade cikgu protes taknak jawab soalan aku. padan muka!

Align Center
aku sebagai pengacara majlis Hari Guru 2006. wah, sopan kan aku pakai baju melayu. confirm ramai gadis yang cair ngan aku kan? nak sign? nanti-nanti lah.

okay, tu dia serba sedikit sebanyak gambar aku zaman sekolah dulu. sebenarnya banyak lagi gambar tapi memandangkan aku ni terkenal dengan sikap pemalas yang teramat sangat jadi aku malas nak upload banyak-banyak. tahun depan pulak aku upload boleh?

akhir kata, selamat kembali ke sekolah! study smart! Good luck for your upsr,pmr,spm, stpm :)

daaa~~


6 comments:

Unknown said...

seronoknya kalau dah habis sekolah...

Askrie Hishamuddin said...

tak jugak sebab saya still student!
cume sekolah tu kena tukar jadi kolej pulak

Honey Bhulat said...

hamboi dier..kemain lagi yew mulut pengacacara majlis kan..mantain jew trademark dr dulu kan..hamboiii

Askrie Hishamuddin said...

biaselah, trademark bibir muncung itik tu dah lama. angelina jolie blajar dari aku la pun

Syat0za Zai said...

tuudia kenangan! best :) saya pun baru habis skolah tahun 2011 ni.. rindu :(

Askrie Hishamuddin said...

hehe. tau xpe. i pun rindu jugak zaman sekolah