Saturday, March 26, 2011

Di sebalik tabir penggambaran commercial advertisement trispecs

Assalamualaikum dan apa khabar semua! Okay, pada entry kali ni aku nak kongsi sikit cerita pasal penggambaran commercial advertisement untuk product tri-specs. Actually, ramai jugak yang book aku untuk jadi model untuk commercial advertisement diorang tapi aku terpaksa tolak disebabkan masalah-masalah yang tak dapat dielakkan. I'm really sorry guys.

Tapi, luckily untuk group ni, disebabkan aku tengah free waktu tersebut, aku pun takde masalah untuk jadi model untuk commercial advertisement diorang. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar meskipun shooting waktu tengah panas terik membahang. omg omg!

So, layankan aje gambar-gambar di sebalik tabir penggambaran commercial advertisement trispecs tersebut.








No comments: