Monday, March 28, 2011

Nantikan kemunculan commercial tv advertisement arahan saya

Pertama sekali aku ingin merakamkan ucapan jutaan terima kasih kepada Wawa Shaida serta Muhd Syafik yang sudi menjadi model untuk commercial tv advertisement arahan aku serta ahli kumpulan. Di kesempatan ini jugak aku ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada ahli kumpulan aku yang sudi memberi kerjasama dalam pembikinan menyiapkan commercial tv advertisement ini. Safuwan selaku photographer/ cameraman, Ain Syakira serta Nisa selaku assistant director. Manakala aku? selaku director laa...

Kalau sebelum ini aku cuma menjadi model untuk commercial tv advertisement arahan senior aku, tapi untuk kali ini pulak aku sendiri perlu mengarah sebuah commercial tv advertisement sendiri dengan bantuan ahli kumpulan. Alhamdulillah, shooting berjalan dengan lancar. Takde sebarang masalah dari segi kewangan, peralatan dan lain-lain. Oh ya, penggambaran commercial tv advertisement ini dibuat di Marina Island, Teluk Batik. Sumpah tempat ini memang sangat mendamaikan dan mempunyai landskap yang menarik. Aku jugak syorkan kalau ada sesiapa yang teringin nak buat photoshoot, kat sini lah tempat yang paling sesuai.

Baiklah, sebelum aku mengakhiri entry aku kali ini, aku ingin tinggalkan dekat korang beberapa keping gambar yang sempat diambil oleh Safuwan sepanjang menjalankan penggambaran commercial tv advertisement ini.














p/s: Nanti aku akan upload commercial tv advertisement kalau dah siap edit okay! Jangan segan-segan untuk komen okay!

2 comments:

ENCIK TIKUS said...

macam gempak bro..

Askrie Hishamuddin said...

@encik tikus, haha. biase2 je la :(