Thursday, March 10, 2011

Saya Mahu Blog Saya Di Review Oleh Onlyzul.com

Aku sebenarnya jarang nak join segmen-segmen kat blog ni. Sebab kebanyakkan segmen yang dianjurkan oleh blogger-blogger ni banyak sangat term & condition yang diperlukan. Jadi, harapan hancur lebur.

Tapi, memandangkan segmen yang aku nak join ni syarat-syaratnya sangat simple, jadi aku pun dengan rela hati terbuka bersemangat nak join. Boleh kan?

Okay, kalau korang nak join segmen Onlyzul.com ni pun boleh. Takde masalah! Orang putih kata no biggie! Sebab mudah sangat. Budak darjah satu pun boleh pejam mata je join.

Macam mana korang nak join?

Caranya sangat mudah:

  1. Korang kena follow blog nie ke? Suka hati korang la… Ikhlas hati kalau nak follow…Gua tak paksa..hehe Cuma senang korang nak tau update pasal blog korang di review kalau korang follow. hehe
  2. Like FanPage OnlyZul.Com kat sidebar tu.
  3. Letak Banner yang Segmen tu dan linkkan ke blog nie.
  4. Tulis “Saya Mahu Blog Saya Di Review Oleh Onlyzul.com”
  5. Tinggalkan URL korang di komen entry ni.
  6. Kalau nak tambah apa-apa boleh je cuz ni segmen tak serius dan Zul nak korang dapat sedikit sebanyak ilmu yang boleh. Maksudnya, kalau korang nak Zul komen pasal entry2 tertentu pon boleh. Suka hati korang la ye.

Nak tahu lebih lanjut?

http://onlyzul.com/blog/

3 comments:

Unknown said...

mahu juge! :)

OnlyZul said...

wah..thanks sebab join..hehe
nantikan review blog Askrie..heheh

btw...header lawa seyh...

Askrie Hishamuddin said...

@ayin, jum join!

@onlyzul, thanks singgah! okay, please let me know okay :)

thanks for the compliment!