Sunday, March 6, 2011

Siapa kata lelaki tak boleh jadi sweet sesama jantina?

Pertama sekali, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga kepada Aziz Hazmi atas kesudian beliau menge'share' entry blogspot saya yang berkenaan dengan Aziz Hazmi mula berubah haluan itu di facebook fan page beliau!

Selang je beberapa minute entry blog aku tu di'expose'kan oleh Aziz Hazmi di dalam facebook fan page beliau, aku tengok kat stats blog aku, berpusu-pusu orang yang datang membaca blog aku ni. Kau hada? Haaa.. hebat tak hebat penangan Aziz Hazmi ni kan?

Sila klik pada gambar untuk proses tumbesaran

Siapa kata lelaki tak boleh jadi sweet sesama jantina? Thanks bro. :) -Aziz Hazmi-

Haha..Sama-sama bro! :) Ternyata Aziz Hazmi ni memang sangat sweet orangnya! Untung siapa yang jadi awek beliau kan? Sweet, romantik, sopan, penyayang, ewah ewah, pandai-panda aku je menambah kan?

p/s : Rasa-rasanya lepas ni mungkin Aziz Hazmi akan buat video untuk aku pulak macam video yang dia selalu buat untuk Hanis Zalikha dulu tu kan? Haha.. Harapan!


No comments: