Sunday, April 10, 2011

Blog beautiful nara mendapat kritikan hebat!

Gara-gara entry Misteri Simbol Misteri Kini Terbongkar Jua Akhirnya, blog beautiful nara kini mendapat kritikan hebat daripada sebilangan besar pembaca beliau. Aku sendiri pun kecewa dengan abang nara, tapi nak buat macam mana kan, inilah yang dinamakan sebagai marketing strategy. So, aku ambik dari sudut positive la. Kira, marketing strategy Abang nara untuk promote Celcom benar-benar menjadi.

Ini adalah merupakan antara komen yang diberikan oleh pembaca blog beautiful nara:


Silent Reader says:
April 10, 2011 at 11:23 am

saya adalah silent reader sebelum ni kat sini. ari2 saya akan bukak bn. tapi mulai ari ni saya menjadi sangat FRUST. abg nara ni rupanya jenis tergamak giler nak kenakan org.

PALING SAYA RASA TERTIPU ADALAH PART IKAN TU. BARU BACA YG SEBENARNYA GAMBAR IKAN TU CUMA ABG NARA COPY PASTE DARI INTENET. PUNYALA CAKAP GAMBAR TU GAMBAR IKAN YG MAK ABG NARA BELI KAT PASAR.

Kalau nk pomosi atau nak buat gempak pun, JANGANLA LIBATKAN MAK ANDA. DARI SEGI HUKUM KARMA, ANDA AKAN DAPAT PENANGANNYA.

cukupla stakat ini saya menjenguk blog ini. TIDAK AKAN KU BUKA LAGI BN. SUDAH CUKUP KU TERTIPU DGN PROPAGANDA YG DIBUAT2.


khalis says:
April 10, 2011 at 11:34 am

betul tue.. a.nara patut rasa lebih peka.. bukan dengan kata gambar adik hantar dari oversea, ibu beli ikan, tangkap gamabr klcc.. kenapa perlu menipu kami sebagai pembaca setia.. a.nara takkan rasa trjejas sbb masih ada 89999 pembaca akan datang.. tapi kaalu dapat rezeki atas penipuan, duit ni wat makan ke kahwin ke.. tak bestla..harap sangat a.nara wat permohnan maaf secara terbuka.. ini bukan hatters.. saya dari dulu datang mengomen di isni..guna nama dan gambar inilah.. dan kepada supporters, harap anda setuju a.nara patut mintak maaf kerana menipu..


Untuk maklumat lebih lanjut, korang sendiri boleh la baca entry berkenaan di blog beliau dan pandai-pandailah buat kesimpulan sendiri.

No comments: