Sunday, April 10, 2011

Jozan akhirnya kembali!!!

Minggu pertama Maharaja Lawak yang lalu, persembahan Jozan ternyata mengecewakan ramai peminatnya. Tapi, pada minggu ini, Jozan telah kembali dengan lawak yang menghiburkan. Bagaimanapun, bagi aku Jozan perlu bekerja dengan lebih keras lagi untuk mengekalkan kedudukan serta tidak mengecewakan peminatnya. Ini kerana saingan dalam Maharaja Lawak kali ini begitu sengit terutama sekali Jambu, Sepah dan Nabil. Mereka bertiga ini mampu memberikan saingan yang sengit dalam Maharaja Lawak kali ini dan kalau Jozan terlalu leka serta lalai Jozan mungkin akan ketinggalan di belakang.

Jadi, untuk entry kali ini aku nak kongsikan dengan korang persembahan Jozan, Sepah, Jambu dan Nabil dalam Maharaja Lawak minggu 2 yang lalu.










Kesemua video tersebut kredit kepada zahm100. Selamat terhibur!

6 comments:

an_Nur said...

jozan? oho. like nbil m0re la. pape pon semoga dyorg berbahagia... eheh.

Askrie Hishamuddin said...

@an-Nur, nabil pun boleh tahan jugak, tapi saya minat Jozan lebih sikit. haha

saya_arief said...

menjadi gak jozan malam tu.
jambu terbaik untuk minggu 2.

Askrie Hishamuddin said...

@saya_arief, betul betul.. jambu dapat pujian melambung malam tu

aizuddin said...

bagi aku jozan belum kembali lagi..lawak yg dia buat tu..pernah tengok kat gelanggang raja lawak 5.huhu..sepah gak terbaik

Askrie Hishamuddin said...

@aizuddin, mmg pun, tapi at least persembahan minggu ni menghiburkan la jugak :)