Monday, May 2, 2011

Congrats! You're my 500th follower



Setelah hampir 6 bulan aku menulis blog, akhirnya follower blog aku sudah mencecah ke angka 500.

Tahniah diucapkan kepada pemilik blog http://beehaaho.blogspot.com/ kerana menjadi follower yang ke 500! Buat pengetahuan semua, Biha ini sebenarnya adalah merupakan classmate aku semester ni merangkap assistant aku dalam kelas. Haha. Tak sangka orang yang ke-500 yang follow blog aku ialah orang yang aku rapat. Serius, semua ini secara kebetulan je okay. Tak pernah langsung terniat serta berniat untuk merancang semua agenda ni. Kami hanya manusia biasa, Tuhan yang menentukan segalanya. Chewahhh, ayat! So, Biha, sebagai penghargaan sila lekatkan banner ini di side bar blog ko yang meletop tu!


Kepada korang semua, jangan lupa untuk check it out blog http://beehaaho.blogspot.com/. Support sikit member aku ni yang baru sahaja berjinak-jinak dalam dunia blog ini. So, kepada Biha, teruskan berblogging!

3 comments:

Biha Petom said...

thanx a lot lah mr. class rap! siap promote blog aku gitu, hehe.. thanx again.. :D

Askrie Hishamuddin said...

welcome my assistant! ;)

peNulis SeNjA said...

tahniah