Friday, May 13, 2011

Tutup kes dan mulakan buku baru



Assalamualaikum, tak jawab dosa, mati seksa, masuk api neraka, hikhik. Okay, i know it sounds cliche setiap kali permulaan menulis entry baru, balik-balik aku guna ayat ini. Habis, aku tak tahu macam mana nak mulakan ayat that's why I am using ayat muqadimmah tersebut berulang kali setiap permulaan entry. I hope you people don't mind! Chill xoxo


Baiklah, seperti yang korang semua tahu, kebelakangan ini aku banyak menulis pasal kehadiran anonymous yang menyerang blog aku ini. So start from now, aku rasa tak perlulah nak dipanjang-panjangkan lagi cerita ini sebab aku sudah pun membuat sedikit pembaharuan di dalam blog ini dan kita tutup kes kat sini lah okay. So, lepas ni mungkin dah tak ada lagi dah kes anonymous datang menerjah serta menyerang blog aku lagi dah.


Ada buruk baiknya komen daripada sang anonymous ini. Korang pun boleh fikir sendiri lah. Tapi, komen sang anonymous yang datang menerjah ke dalam blog aku secara tiba-tiba ni banyak membawa kepada keburukan daripada kebaikan. Sudahlah menegur tanpa bagi salam, kutuk-mengutuk, mengeluarkan kata-kata kesat, dan sebagainya. Sekurang-kurangnya bagitahu lah nama, boleh la aku berkenalan jugak gerangan anonymous yang pandai berkata-kata ni.

Start from now, mulakan hidup baru! Yang lepas biarkan lepas. Sekarang kita kena fokus untuk masa sekarang dan masa hadapan di dunia dan akhirat. Kena kejar dunia dan akhirat baru hidup dapat berkat. Kalau asyik leka dengan duniawi je mana nak dapat keberkatan kan?

Akhir kata, Assalamualaikum.

6 comments:

Orang Kampung said...

chayok chayok.. hehe

peNulis SeNjA said...

sabo ye kande

Unknown said...

sabar ye.mula hidup baru.tutp buku lama.lupakan anonymous tu

SiS NaD said...

W'salam... Nak jawab salam je... Hehe!~ (^_____^)V

nanibahaudin said...

semangat!!^^

what? blog gua annoying ek? hahaha.. take that as a positive comment..
sob sob..
^^

sumaiyah mokhtar said...

ok jom pegi kedai beli buku :) bukak buku baru :)