Wednesday, June 29, 2011

Dah la suara sumbang, kuat berangan pulak tu!


Tak tenteram aku dibuatnya. Time aku dah nak balik ke kolej ni la baru ada event yang best kat tempat aku ni. Tetiba pulak ada pertandingan Karaoke sempena Karnival Agro Valley ni. Yang tak tahan tu Baggio vokalis Damasutra yang jadi judge. Manalah tahu kot-kot rezeki aku, dia berminat dengan aku terus ambik aku jadi artis rakaman kan. Berangan!


Geramnya! Walaupun suara aku sumbang mambang, pitching always lari ke laut, tapi kalau dengar perkataan karaoke memang aku tak boleh tahan mendengarnya. Tanya lah kawan-kawan yang rapat dengan aku, diorang pun dah masak sangat dengan perangai aku yang gila karaoke ni.


Jadi, memandangkan aku tak berkesempatan untuk menyertai pertandingan karaoke kat sini, jadi aku sempat merakam aku menyanyi lagu grenade versi syok sendiri depan camera dalam bilik. Harap-harap ada komposer serta producer yang membaca entri ini. Ha ha ha. Tengok tu! berangan lagi!



Kan dah cakap, suara aku sumbang, LOL! Tapi peduli apa aku kan, dah minat aku lebih cenderung ke arah nyanyian kan. Nak buat macam mana?

4 comments:

aLiAh said...

emm.. xpe la.. blh cube lg.. hihihikk.. ok ape..

Askrie Hishamuddin said...

haha.. actually menyanyi just for fun only, tak bercita2 nk jadi penyanyi pun. haha

anamizu said...

hehe ok le tu nyanyi for fun kan..
terhibur gak hati..ngeee~~









lots of luv:
anamizu ^__^

Askrie Hishamuddin said...

haha.. kan kan? hehe