Sunday, July 31, 2011

Promote blog korang di sini !!!

STICKY POST


Alhamdulillah, setakat aku menulis entri ini (24/6/2011) sudah ada lebih kurang 15 blogger yang join segmen blog pilihan mingguan Askrie Hishamuddin. Kalau boleh aku nak lebih daripada 50 blogger yang menyertai segmen ini. Kalau boleh lah. Kalau tak boleh nak buat macam mana kan.


Ini bukan blog Ben Ashaari, satu segmen sampai ratus-ratus blogger yang join. Memang Ben Ashaari pun tak menang tangan nak baca satu per satu blog yang join. Entah dia baca ke tak blog-blog yang join di setiap segmen yang dia anjurkan tu pun aku tak pasti. Maklumlah, ramai sangat blogger yang berebut-rebut nak join.

Baiklah, kalau korang sudi nak join segmen ini, sila klik di (sini). Jangan risau, kesemua blog yang menyertai segmen ini akan dipromote mengikut minggu yang telah pun ditetapkan.

4 comments:

einz miszmessy said...

takpe la...nak jd blogger hbt cm abg ben mmg kena mula dr bwh k?
good luck~

Mohd Hazim said...

go go askrie go

Aqilah Nur said...

me!

Askrie Hishamuddin said...

kakak!!!! hehe