Tuesday, October 2, 2012

Mid term test, replacement class, show

Assalamualaikum!

Lama jugak aku tak update pasal diri aku yang vogue ni.lol. Sorry lah pembaca serta peminat blog Askrie Hishamuddin sekalian. Verangaannn hado peminatttt!!! 

Lately aku busy sesangat. Minggu lepas dan minggu ini adalah merpakan minggu-minggu yang busy bagi insan yang bernama Askrie Hishamuddin. This is due to these two weeks, aku ada mid-term test, assignment, presentation dan quiz bagai. Adatlah student kaaaaannn. Degree pulak tu. Nak kena struggle sikit semester ni sebab dalam masa yang sama aku aktif menari pulak kan. 

Selain dari mid-term, assignment, presentation dan quiz bagai, yang menambahkan ke-busy-an aku sampai malas, terlupa nak update blog sebab minggu lepas ada replacement class hari Sabtu dan Ahad. No weekends. sobs2. Ingat budak sekolah je ke ada replacement class? Budak 'U' pun hado. sobs2.

Amboi, dalam pada busy-busy pun sempat lagi berkaraoke! lalala

Jadi, ampunkan saya kerana mengabaikan blog yang tak seberapa ni. lalalala. Okay, 6 dan 7 ni aku ada show kat PICC. Ada Convocation UniKL. Kali ni dua hari berturut-turut. Sesiapa yang duduk kat Putrajaya tu yang takde aktiviti di hari minggu jemputlah datang kat PICC bagi menyaksikan persembahan 'Sanggar Emas' bermula pukul 9-12 tengahari.

Sekian.Bye!


No comments: