Tuesday, August 13, 2013

GAMBAR Reunion Di hari Raya Ke - 4!

Assalamualaikum

Disebabkan lama tak update blog, jadi aku dengan rasa rendah dirinya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir & batin kepada semua pembaca setia blog ini. Gituuuuu

How's your raya? Awesome?

Raya aku tahun ni tak awesome pun. Sehari sebelum raya adik aku accident motor. Pagi raya pulak kitorang satu family accident. Kereta mak aku kena langgar dengan motor dari belakang. Sabar je lah.

Okay, malas nak tulis panjang-panjang sebenarnya. Minggu ni aku akan menghadapi final exam untuk short sem. Sempat beraya empat hari je kat kampung dengan family & kawan-kawan lama. Alhamdulillah, kitorang still mengamalkan aktiviti kunjung-mengunjung di hari raya.

Tanya khabar. Biasalah lama tak jumpa. Ye lah, setahun sekali je dapat jumpa kan. Nah, aku belanja gambar kat entri ni. Tengok lah puas-puas.











Terima kasih samsung galaxy S4. Camera samsung Galaxy S4 sangat awesome!!! 

Sebenarnya ada banyak lagi gambar raya ketiga. Tapi semua gambar tu still dalam memory card camera DSLR. Sabar je lah. 

Sekian.Bye!

No comments: