Saturday, August 24, 2013

Si kembar merayau di Pulau Pinang Pulau Mutiara

Assalamualaikum

Aku sekarang ngah cuti sem. Tak macam cuti sem pun sebanrnya sebab dua minggu je cuti. Maklumlah course aku wajib ambik short semester atau semester pendek dalam bahasa ibundanya. 

Jadi, alang-alang tengah short sem ni, aku ngan kembar aku merayau pegi Penang. Dah lama kot tak mai Penang ni. Amboi, teghuih cakap utagha bak hang.

Layan la video keek aku ngan kembaq aku ni. Masa ni kami p queensbay mall. Menyempat jugak shopping bak hang.


1 comment: