Wednesday, October 9, 2013

Erasmus Mundus Action 2 + Delegates To UniKL!

Assalamualaikum!

Mesti korang tertanya-tanya kan menatang apa erasmus mundus tu? Hewhewhew. Sebenarnya aku pun tak tahu dari mana datangnya perkataan erasmus mundus tu. Bahasa french ke italy ke aku pun tak pasti.

Sebenarnya cerita yang aku nak story sekarang adalah Kumpulan Senitari Sanggar Emas sekali lagi diberi kepercayaan untuk membuat opening dance ataupun overture dance 'dia datang' dan joget kereta lembu. Dalam pada masa yang sama ingin memperkenalkan tarian tradisi melayu kepada delegates yang hadir untuk erasmus mundus ni.

credit: Universiti Kuala Lumpur - Official page

Sorry lah tak banyak gambar pun. Ni kali pertama rasanya show pepagi buta. Pukul 8.30 pagi dah menari. Selalunya pukul 8.30 pagi buat aerobik je. lulz

Okay, sorry sebab dah lama tak update blog sebab benda-benda ni lah. Kejap show, kejap kelas, kejap assignment, kejap quiz, kejap test. Haihh, banyak benda pulak nak kena fikir.

Baru-baru ni adik aku konvo di UM. Alhamdulillah, dah tamat belajar di Pusat Perubatan Universiti Malaya dalam course Diploma in Nursing. Dan sekarang tengah orientation sebelum start kerja bulan 11 ni sebagai nurse di Pusat Perubatan Universiti Malaya. Nanti aku update gambar-gambar konvo adik aku ye.

Sekian.Bye!

No comments: