Thursday, December 23, 2010

hapdet di pagi hari!

hello readers? how are you doin'? actually tiada apa yang menarik pun untuk entry kali ini cuma update kali ni adalah lebih kepada sesi ruangan membangga diri bersama Askrie Hishamuddin. HAHA. kau ade?

tujuan utama aku nak berbangga diri dalam entry ini adalah sebab Hello! aku bangun pukul 7.00++ pagi hokayy!! kau boleh? HAHA (muka riak). terima kasih yang tak terhingga kepada Pn. Khoizah Bt. Ayoob Suha (mother) yang bertungkus-lumus kejut aku pepagi buta yang hening ni. okay, straight to the points. mesti korang tertanya-tanye apeke buang tebiat budak hingusan ni bangun awal-awal pagi ni? Come 'On lah! cuti ni cuti ni! HAHA. kannnn. alright.

fyi, aku bukan saje-saje menggedik bangun awal-awal pagi ni okay. kalau ikutkan hati aku memang tak hengen pun nak bangun awal-awal pagi macam ni. baiklah aku tidur.mimpi Hanis Zalikha ke. aiceh. sempat tu, terselit lagi. actually, aku ada photoshoot okay pagi ni. tu sebab awal pagi buta aku bangun. pukul 8 pagi katanya nk start buat photoshoot. redha je la kan photoshoot buat awal-awal pagi. HAHA. semangat kan? awal bebenor! okayy! gtg. nak mandi!!


btw, hari ni 23.december.2010. I like to wish a best luck to my brother Mohd Faris Bin Hishamuddin yang akan mengambil result pmr die today! Hopefully he can achieve a good result! :)

No comments: