Friday, December 10, 2010

perkesahan

Assalamualaikum semuanya! hamboiii, expose betul aku ni. HAHA
kenapa perkesahan? tu ayat sukhilmi a.k.a bob a.k.a hafiz af7. hamboiii, bnyak betul a.k.a die kan? ekceli (actually) perkesahan tu merujuk kepada ada aku kesah? tapi panjang sangat la pulok kan? perkesahan je senang. pendek pun pendek. takde la membazir ayaq tekak aku nak bercakap kan, xde la penat aku menaip panjang-panjang.

firstly, aku menulis blog ni ekceli sekadar suka-suka je, untuk menghilangkan bosan aku. blog ni jugak ekceli umpama diari aku la. tempat aku meluahkan perasaan terpendam. everything aku luahkan kt sini. aku tak hadap pun lah berapa ramai nak follow aku punya blog ni. kau nak follow, kau follow je, kau taknak follow, tak payah menggedik tangan tu tekan button follow kt atas tu.

second, eh third kot. lantak lah, i like to share my story with everyone. especially kawan-kawan yang rapat dengan aku ni. so, kalau kau bukan kawan aku, jangan la menggedik nak baca. HAHA. padan muka kau!

bila aku dah story morry everything kat dalam blog ni tolonglah jangan menggedik nak tanya aku bende yang sudah terang lagi bersuluh.

EXAMPLE:

Dia; weh, 1.12.2010 ari tu kau hang out ngan mazni, malin, wawa dll eh?
Aku; yupyupp
Dia; ohhh, kau tengok cite ngangkung eh?
Aku; yupyupp.jap, mane kau tau ni?
Dia; aku ade bace kt blog kau

okayyyyy!! now look!! kau bace kt blog aku. & ape function yang kau gedik nak tanye aku lagi? kalau aku tulis kat blog aku ni maksudnya yes, memang aku pergi, memang aku buat. lain lah kalau kau dengar cerita daripada somebody else yang gatal burit cerita pasal aku. (maaf mencarut) layaklah kau nak tanya aku untuk dapatkan confirmation! cait, confirmation lah sngat padahal kau nak jadi stalker. pigidah!

No comments: