Thursday, December 9, 2010

part time babeh!

Dia; yuhuu, buat ape tu?
Aku; online je
Dia; x koje ke?
Aku; x. malas
Dia; ohhhhhhhhhhhhhhhh


hamboii, panjangnye ohhhhhhhhhhhh die kan? agaga. so, now ngah semester break. & sume orang gedik2 nak buat part time cuti-cuti sem ni kan. menggedik sungguh. HAHA.
bukan ape. nak cari duit lebih katakan, tapi bagi aku, tak payah la kot nak gedik2 keje2 time cuti sem ni kan. dah la cuti pun tak sampai sebulan. nak keje bagai. penat tahu?

ye lah, da kolej bagi cuti, cuti je la. tak payah la nak gedik2 keje2 time cuti ni. nanti daftar sem depan mengadulah tak cukup rehat la ape la, x sempat nk henjoy la. kalau kau cakap tak puas lagi henjoy time cuti ni memang aku gelak kuat2 kt telinga kau. biar pekak terus sebelah telinga tu. kejam kan aku?

ye lah, org bagi cuti, kau sibuk nak keja, bila dah masuk sem baru, kau sibuk nak cuti lagi. dah, benti trus kolej. cuti la lama2, takde sape nak heran kan? choiiiiii! HAHA

okayy, kenapa aku tak suka buat part time cuti ni? sebab kolej cakap semester break! so, cuti je lah. HAHA. bagus kan alasan aku?
hmmm, okaylah bukan ape, kalau aku keje pun pagi sampai petang cnfirm! bape je aku dapat? sehari 30hengget? itupun kalau sehari 30hengget la, kalau sehari aku dapat 10hengget je camana?

taw x? aku duk uma pun, sehari mak aku kasi duit poket 10hengget. duk umah je pun.bangun kul 1ptg, tolong basuh pinggan, kemas bilik, sapu umah. da siap sume keje, online je, pastu tengok tv, makanan da siap masak, aku makan. lagi heaven kau tahu! daripada aku duk susah payah bangun awal pegi keje, habis duit lagi makan kt luar. alih2 duit gaji 30 hengget yang aku dapat tu tinngal limaposen je. sedih kan?

setakat ini sajalah celoteh saya pada hari ni, nak tengok mari menari kt astro ria :) bye uolz!


No comments: