Friday, January 28, 2011

Audition AF9 bermula!

Nampaknya masa yang kita tunggu-tunggu telah pun tiba! Yeeeaayy!! Semalam semasa aku melayari youtube, aku search Audition Akademi Fantasia 9, tengok dah ramai dah yang upload video masing-masing kat dalam laman youtube. Wowwww! Bersemangat waja sungguh!

Antara peserta audition favorite aku ialah saudara Hazeman Bin Omar atau lebih dikenali sebagai Mey. Pakej lengkap. Muka boleh tahan la, suara pun sedap! Aku nak dia ada dalam AF9! Kalau dia takde aku boikot AF9! HAHA. bolehhhh???


Jom kita tengok video Mey dengan lagu Kebahagiaan Dalam Perpisahan nyanyian asal oleh Shahir AF8!!!






Korang bila lagi?

6 comments:

Azah Rahaman said...

haha, tahniah 4 dia, harap sukses

Mat Sabu said...

hahaha.depa x heran k law stakat hang sorang boikot..err aq law bawak sofea jean lepas kot masuk af9 hahaha

Askrie Hishamuddin said...

@azza, yeahhh, hope so.

@firdaus, haha. kan?

Unknown said...

ko x gi audition ke beb?

zikeryhassan said...

bro, kau xnak try ke?

Askrie Hishamuddin said...

@heidi shafiq, alamak, suara mengundang hujan la bro. buek malu je kalau join audition. haha

@zikery hassan, haha. segan nak join rasanya. agagaga