Thursday, January 13, 2011

HOT LA SIAL!!!

Entry kali ni taknak panjang-panjang sebab aku mengantuk gila sekarang ni. haha. esok class pukul 8pagi. mujur kelas sampai pukul 12 tengahari je. lepas tu, boleh sambung tidur puas-puas. kau hade? HAHA

jom tengok video ini, sila fokus pada si gadis itu.




seriously, aku suka akan gadis itu! haha. almost perfect! serious dia ni memang ada ciri-ciri gadis pilihan aku lah! haha. suara sedap, cantik, look matured dan dia memiliki bibir yang sexy obviously! HAHA. dengar cerita dia baru 19 tahun kan? haish, okay sangat lah tu. aku pun baru 21 tahun. tak jauh beza sangat la. HAHAHA. Okay, bawah ni pulak gambar beliau. Sila tatap puas-puas! HAHA


sumber gambar : LeyPark cOrNer

7 comments:

Wan Gerrard said...

sangat hot ^_^

Askrie Hishamuddin said...

@wan gerrard, haha. kann? gadis idaman aku ni! :)

hans said...

siapa gadis tu?

Review Film : 127 Hours Mengujakan Kerana Ia Adalah Kisah Benar

ch!natsu said...

erk? semoga kamu bertemu jodoh dgnnya.. hoho~ =)

Askrie Hishamuddin said...

@hans, pelakon dalam cerita hotel mania

@chinatsu, haha. insyaallah.. amin.

liyana said...

saye juge meminati die..huhu..
hari tu tgok cite misteri alam hitam kat astro die blakon..comel sgt...oo mude lg ke die..mmg nak carik die pon..bibir die hot..huhu
opss sory tibe terinterframe..hehehe
http://sayesukehati.blogspot.com

Askrie Hishamuddin said...

@liyana, hehe. takpe2, dialu-alukan untuk interframe :) hehe..