Sunday, January 16, 2011

Phone Sex

WARNING!!!



Menurut Wikipedia, phone sex is a type of virtual sex that refers to sexually explicit conversation between two or more persons via telephone, especially when at least one of the participants masturbates or engages in sexual fantasy. Phone sex conversation may take many forms, including (but not limited to): guided, sexual sounds, narrated, and enacted suggestions; sexual anecdotes and confessions; candid expression of sexual feelings or love; discussion of very personal and sensitive sexual topics; or just two people listening to each other masturbate.


sumber gambar : google image


Baiklah, pada entry kali ni aku nak share sikit pengalaman aku sewaktu melakukan phone sex dulu. hahaha. terbeliak tak mata korang baca statement aku tu? TAK TAK!!!. Sumpah aku tak pernah melakukan perkara sumbang itu. berdosa korang tahu? ingat aku ni tak tahu dosa ke? haha.

Entry kali ini aku cuma nak bagi peringatan la kat korang supaya janganlah melakukan perkara-perkara sumbang macam ni. Walaupun benda ni nampak macam ala, takpelah, setakat phone sex je pun.bukannya aku buat real sex dengan orang tu, bukannya one night stand pun, bukannya make love pun, bukannya boleh buat anak pun, dan macam-macam lagi "bukan" lah. banyaklah korang punya bukan kan?

Dosa besar akan terjadi apabila korang mula melakukan dosa kecil. Ada faham?

No comments: