Friday, January 21, 2011

Sepetang di tasik UTP, Tronoh

five, six, seven, eight!!! ada gaya macam cikgu linda jasmine tak? HAHA


Baiklah, pada entry kali ni aku malas nak tulis panjang-panjang. Less talk more pictures. Gambar-gambar ini diambil di sekitar Tasik Universiti Petronas, Tronoh semalam. Sempena sambutan Hari Thaipusam.

Oh ya, syukur kepada Allah s.w.t yang telah menciptakan angin. Tak perlu bantuan kipas-kipas untuk melayangkan rambut masing-masing.


Happy Thaipusam !!!

2 comments:

Kodet said...

mcm over je bju itam dgn ko tu...hak2... agak best ah dpt bergambar ...ko sorang je laki erk?

Askrie Hishamuddin said...

@kodet, haha. kitorang sume mmg over pun! wahaha.. ade lagi laki tapi diorang berjogging. aku tak boleh jogging kang tinggal tulang je. haha