Thursday, February 17, 2011

Bandingkan video ini. Confuse tak?

Entry kali ini aku malas nak tulis panjang-panjang. Baiklah, entry pada kali ini aku cuma nak korang saksikan kedua-dua video di bawah ini, daripada Rihanna feat Drake semasa 53rd Grammy Awards yang berlangsung beberapa hari yang lepas.

Disebabkan aku tak boleh tengok live kat tv tempoh hari, jadi aku bukak lah youtube keesokkannya.

Kalau korang perasan antara kedua-dua video ini terdapat satu perbezaan yang sangat ketara. Aku syorkan korang play kedua-dua video ini secara serentak. Korang akan rasa LOL!







LOL! Korang rasa tak macam yang aku rasa? Confuse kan? HAHA. Tak tahu video mana satu yang betul.

6 comments:

nur amalina bt athman said...

ketara kt mna??kurang perasan laa.. mungkin video tuu di ambil orang yg berbeza

Askrie Hishamuddin said...

@nur amalina, tak perasan eh? ke mls nak tunggu play? haha.. tengok lagi smpai perasan okay

sawn said...

yang satu yang betul.. hehehehe.. Yang pastinya salah satu dari dorang mesti kidal... hehehehe

Askrie Hishamuddin said...

@sawn, haha.. tau xpe.. confuse gila! haha

DuniakuAbstrak said...

fuuuu vidiyo ini membunuhku

Askrie Hishamuddin said...

@duniakuabstrak, haha.. jangan nakal! hahaha