Tuesday, April 12, 2011

Meninggal dunia , event, assignments, dan event lagi! Arghhhh!!

Assalamualaikum, tak jawab dosa, masuk api neraka. Hikhik. Sebelum aku menulis dengan lebih panjang lebar lagi, aku nak pinjam masa korang 2-5 minit je (sesuai ke aku guna ayat 'pinjam masa', ah, whatever!) untuk sama-sama menyedekahkan surah Al-Fatihah kepada Allhayarham Zulfazly Bin Azhar, student kolej aku (junior) yang baru sahaja pulang ke rahmatullah petang Ahad yang lalu. Alfatihah.


Alhamdulillah, selesai sudah Festival Hari Warisan KPMSI. Thank God. Semuanya berjalan dengan lancar. Even though kena tukar script last minute. Tapi overall aku berpuas hati lebih-lebih lagi apabila Timbalan Pengarah Hal Ehwal Pelajar KPMSI, Ustaz Abd. Bilal datang berjabat tangan dengan aku and you know what, dia cakap aku ada bakat jadi seorang deejay! OHMYGODDD!!!! Bangga diri kejap. Terasa takbur serta riak sebentar cuma.


Sila abaikan tarikh tersebut. Bapak oldskol sial tarikh tu. Tarikh sebenar gambar ini diambil adalah pada 11 April tahun gajah. eh takkkk, tahun 2011.


Cukup-cukuplah tu, for this week and also next week, aku perlu fokus pada assignment dulu. I've four assignments need to be done during these two weeks. On 24th April pulak, sekali lagi aku diberi kepercayaan untuk mengacarakan konsert untuk carnival Believe kat kolej pulak.


Banyak acara menarik yang akan diadakan pada dua hari tersebut okay! So, for those yang membaca entry ini aku nak ajak korang supaya datang meramai-ramaikan lagi memeriahkan event yang senior aku anjurkan ini. Konsert pada Ahad sebelah malam tau. Guest artist Jinbara dengan AXL! So, wish me luck for the next event guys!



Band axl's!!!



Band Jinbara!!!

4 comments:

Syafiq Rosli said...

jauh aku nk g..:)

Askrie Hishamuddin said...

@syafiq, aloooorrrr. hukhuk, kalau tak leh tengok aku mengacara :P haha

akufakhrul said...

UITM seri iskandar? dekat je tu dr umh ak lbih kurg stgh jam je.

Askrie Hishamuddin said...

bukan UITM, KPM laaa..