Thursday, April 14, 2011

Sekarang tak kira lu Abang Long ka, lu Ayahanda ka, ini KL gua pegang!!!


Sebuah lagi filem arahan Syamsul Yusof yang aku yakin bakal mendapat sambutan hangat oleh peminat filem Melayu selepas filem Khurafat arahan beliau yang meraih kutipan hampir 8 juta. Lihat sahaja trailer filem KL Gangster tersebut, aku pasti ramai yang tak sabar untuk menonton filem ini ditayangkan di pawagam tak lama lagi.

Antara skrip dialog yang menarik di dalam filem ini ialah

Sekarang tak kira lu Abang Long ka, lu Ayahanda ka, ini KL gua pegang

Gila langsi bhai !!!

Baiklah, khas kepada pembaca blog ini, di sini aku ingin berkongsi dengan korang trailer filem KL Gangster yang bakal menemui kita di pawagam tak lama lagi!



Pelakon : Aaron Aziz, Syamsul Yusof, Zizan Raja Lawak, Adi Putra, Sofi Jikan, Sheera Iskandar dan Ridzuan Hashim.

Filem ini bakal menemui anda di pawagam pada 9th June 2011!


2 comments:

Along Usop said...

esaited nak tengok.. sape nak blanje?.. =p

Askrie Hishamuddin said...

@along usop, hahaha.. belanja diri sendiri suda ;)